Projekt „To idzie młodość i kompetencje!” 
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Priorytet: I. Osoby młode na rynku pracy
Działanie: 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy
Poddziałanie: 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego

 

ZAPYTANIE CENOWE – rozeznanie rynku

Zamówienie obejmuje:
Część A: Usługę przygotowania, dostarczania i podania posiłków na szkolenie zawodowe „Pracownik biurowy”, „Kadry i płace” oraz „Księgowość na terenie Chodzieży w terminie: maj – lipiec 2017 r., dla trzech grup max. 15-osobowych, w tym osób z niepełnosprawnościami, przez 19 dni każda grupa, razem 855 porcji.
Część B: Usługę przygotowania, dostarczania i podania posiłków na szkolenie zawodowe „Specjalista ds. sprzedaży i marketingu” w Kobylcu, w terminie: maj – lipiec 2017 r., dla grupy max. 15- osobowych, w tym osób z niepełnosprawnościami, przez 19 dni grupa, razem 285 porcji. 

Całościowe zapytanie z jednym załącznikiem do ściągnięcia jak niżej
Zapytanie cenowe (dokument PDF)

Dodano dnia 19.05.2017 r.

 

ZAPYTANIE CENOWE – rozeznanie rynku

W związku z realizowanym projektem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa: I. Osoby młode na rynku pracy, Działanie: 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie: 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwą „To idzie młodość i kompetencje!”, Instytut Szkoleo „INNOVUM” D.Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. kierując się zasadą bezstronności, konkurencyjności i obiektywizmu, a także efektywnego zarządzania finansami kieruje zapytanie o przedstawienie oferty cenowej na usługę cateringową.

Zamówienie obejmuje:
Część A: Usługę przygotowania, dostarczania i podania posiłków na szkolenie „Szkolenie z nabywania kompetencji społecznych (indywidualnych, interpersonalnych, psychospołecznych)” na terenie Chodzieży w terminie: maj/czerwiec 2017 r., dla trzech grup max. 15-osobowych, w tym osób z niepełno sprawnościami, przez 5 dni każda grupa, razem 225 porcji.
Część B: Usługę przygotowania, dostarczania i podania posiłków na „Szkolenie z nabywania kompetencji społecznych (indywidualnych, interpersonalnych, psychospołecznych)” na terenie powiatu wągrowieckiego w terminie: maj/czerwiec 2017 r., dla dwóch grup max. 15- osobowych, w tym osób z niepełno sprawnościami, przez 5 dni każda grupa, razem 150 porcji.
Część C: Usługę przygotowania, dostarczania i podania posiłków na „Szkolenie z nabywania kompetencji społecznych (indywidualnych, interpersonalnych, psychospołecznych)” na terenie Piły w terminie: maj/czerwiec 2017 r., dla grupy max. 15- osobowych, w tym dla osób z niepełno sprawnościami, przez 5 dni, razem 75 porcji. 

Kompletne zapytanie z załącznikiem do pobrania poniżej
Zapytanie cenowe (dokument PDF)

Dodano dnia 24.04.2017 r.

 

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA nr 1/POWR/SZ/2017/TIMK

Informacja o wynikach postępowania nr 1/POWR/SZ/2017/TIMK z dnia 08.03.2017 przeprowadzonego w trybie zasady konkurencyjności, dot. zamówienia na usługę najmu sal na indywidualne doradztwo zawodowe, pośrednictwo pracy i poradnictwo psychologiczne.

W postępowaniu wyłoniono następujących wykonawców:
1. Usługi Księgowe i Szkoleniowe MGO -EXPERT Magdalena Górna – Orczykowska
2. S&R Centrum Doradztwa Finansowego i Szkoleń

Dodano dnia 20.03.2017 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/POWR/SZ/2017/TIMK
w ramach projektu pt. „To idzie młodość i kompetencje!”
POWR.01.02.01-30-0153/15

Przedmiotem zamówienia są następujące usługi:
Część A: zamówienia na usługę najmu sal na Identyfikację potrzeb oraz diagnozowanie możliwości w zakresie doskonalenia zawodowego, w tym identyfikację stopnia oddalenia od rynku pracy, IPD Uczestników projektu, w tym osób niepełnosprawnych,
Część B: zamówienia na usługę najmu sal na pośrednictwo pracy dla Uczestników projektu, w tym osób niepełnosprawnych,
Część C: zamówienie na usługę najmu sal na poradnictwo psychologiczne dla Uczestników projektu, w tym osób niepełnosprawnych. 

Całe zapytanie z załącznikami do pobrania poniżej
TUTAJ wersja PDF (Adobe Acrobat)

Dodano dnia 08.03.2017 r.

 

 ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/POWR/IPD/2017/TIMK
w ramach projektu pt. „To idzie młodość i kompetencje!”
POWR.01.02.01-30-0153/15

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa Identyfikacji potrzeb oraz diagnozowania możliwości w zakresie doskonalenia zawodowego, w tym identyfikacja stopnia oddalenia od rynku pracy, IPD dla 120 Uczestników/Uczestniczek projektu o statusie NEET zamieszkałych w subregionie pilskim (powiaty: złotowski, pilski, chodzieski, wągrowiecki, czarnkowsko – trzcianecki).

Kompletna oferta z załącznikami wewnątrz do ściągnięcia jak niżej:
TUTAJ wersja PDF (Adobe Acrobat)

Dodano dnia 08.03.2017 r.

 

CARGA Sp. z o. o. w partnerstwie z Fundacją na rzecz integracji zawodowej, społecznej oraz rozwoju przedsiębiorczości VIA oraz Instytutem Szkoleń INNOVUM D. Didiuk i M. Wasilewski Spółka Jawna, w okresie od dnia 01.02.2017 roku do dnia 31.01.2018 roku realizuje projekt „To idzie młodość i kompetencje!”współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet: I. Osoby młode na rynku pracy, Działanie: 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie: 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Dodano dnia 02.01.2017 r.

Projekt „To idzie młodość i kompetencje!” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet: I. Osoby młode na rynku pracy, Działanie: 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie: 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Okres realizacji: 01.02.2017 – 31.01.2018

Grupa docelowa: W Projekcie weźmie udział 120 osób, w tym 70 kobiet i 50 mężczyzn, spełniających kryteria rekrutacyjne:

FORMALNE – obowiązkowe:

a)Zgłoszenie udziału w Projekcie w przewidziany sposób i w podanym terminie.
PODSTAWOWE – obowiązkowe:
a)Wyłączona kwalifikowalność do wsparcia w ramach 1.3.1 PO WER,
b)Wiek – między 18 a 29 rokiem życia,
c)Miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego) w subregionie pilskim (powiaty: złotowski, pilski, chodzieski, wągrowiecki, czarnkowsko – trzcianecki),
d)Status młodzieży NEET – zgodnie z definicją osoby z kategorii NEET przyjętą w PO WER 2014 – 2020 tj. osoba, która:
• pozostaje bez zatrudnienia (w tym: jest osobą bezrobotną lub bierną zawodowo),
• nie kształci się (nie uczestniczy w kształceniu formalnym w trybie stacjonarnym),
• nie szkoli się (nie uczestniczy lub nie uczestniczyła w ciągu ostatnich 4 tygodni w pozaszkolnych zajęciach mających na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych, potrzebnych do wykonywania pracy)
e)Brak zatrudnienia – status osoby bezrobotnej (24 osoby), w tym: 10 osób długotrwale bezrobotnych lub status osoby biernej zawodowo (96 osób).
UZUPEŁNIAJĄCE – obowiązkowe:
a)Motywacja do udziału w projekcie i do podjęcia zatrudnienia,
b)Adekwatność wsparcia projektowego do potrzeb, zainteresowań, predyspozycji i stanu zdrowia.
PIERWSZEŃSTWA – nieobowiązkowe:
a)Stopień niepełnosprawności – w stopniu lekkim – 1 pkt., w stopniu umiarkowanym – 2 pkt., w stopniu znacznym
– 3 pkt.,
b)Brak doświadczenia zawodowego: brak doświadczenia zawodowego – 4 pkt., doświadczenie zawodowe do 1 roku – 3 pkt., doświadczenie zawodowe od 1 do 2 lat – 2 pkt., doświadczenie zawodowe od 3 do 5 lat – 1 pkt., doświadczenie zawodowe powyżej 5 lat – 0 pkt.,
c)Niskie kwalifikacje: wykształcenie podstawowe lub niższe – 3 pkt., wykształcenie gimnazjalne – 2 pkt., wykształcenie ponadgimnazjalne – 1 pkt., wykształcenie policealne i wyższe – 0 pkt.,
d)Miejsce zamieszkania na terenach wiejskich – 1 pkt.,
e)Status osoby długotrwale bezrobotnej – 1 pkt.
Pomocniczym kryterium będzie kolejność zgłoszeń Uczestników.
Cel główny: Cel główny Projektu zakłada, że w terminie 02.2017 – 01.2018 90% Uczestników Projektu podniesie swój potencjał zawodowy zgodnie z indywidualnymi potrzebami określonymi w Indywidualnym Planie Działania oraz wymaganiami rynku pracy przez działania: identyfikację potrzeb oraz diagnozowanie możliwości w zakresie doskonalenia zawodowego, w tym identyfikację stopnia oddalenia od rynku pracy i Indywidualny Plan Działania, pośrednictwo pracy, poradnictwo psychologiczne, szkolenia z zakresu nabywania kompetencji miękkich, szkolenia zawodowe i staże.

Ścieżka wsparcia Uczestników Projektu
•Identyfikacja potrzeb oraz diagnozowanie możliwości w zakresie doskonalenia zawodowego, w tym identyfikacja stopnia oddalenia od rynku pracy oraz Indywidualny Plan Działania,
•Pośrednictwo pracy,
•Poradnictwo psychologiczne,
•Szkolenie z nabywania kompetencji społecznych (indywidualnych, interpersonalnych, psychospołecznych),
•Szkolenia zawodowe (jedno do wyboru):
»Spawacz MIG – 152 godz.
» Spawacz MAG – 152 godz.
»Kadry i płace – 152 godz.
»Pracownik biurowy – 152 godz.
»Księgowość – 152 godz.
»Specjalista ds. sprzedaży i marketingu – 152 godz.
•Staże zawodowe.

Uczestnikom Projektu zapewniamy:
→materiały piśmiennicze i szkoleniowe
→egzamin i certyfikację VCC
→catering
→ubezpieczenie NNW
→refundację kosztów dojazdu
→stypendium za szkolenie zawodowe
→stypendium stażowe

Rekrutacja Uczestników Projektu będzie prowadzona przez Specjalistę ds. Rekrutacji w terminie 02.2017 – 05.2017, 
w biurze projektu i na obszarze projektu.

Etapy rekrutacji:

1.Przyjmowanie dokumentów zgłoszeniowych Uczestników (formularza zgłoszeniowego, regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie, oświadczenia o przetwarzaniu i ochronie danych osobowych),
2.Weryfikacja kryteriów rekrutacyjnych i przyznawanie punktów za spełnione kryteria pierwszeństwa,
3.Tworzenie list Uczestników Projektu oraz listy rezerwowej,
4.Wyłonienie ostatecznej grupy Uczestników.

Dokumenty do pobrania:
– formularz zgłoszeniowy do pobrania w formacie DOC TUTAJ WORD
lub w Adobe Acrobat TUTAJ PDF

Spawacz metodą MIG – 152 godz., spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi, zastosowanie elektryczności do spawania łukowego, urządzenia spawalnicze, BHP, bezpieczna praca na hali produkcyjnej, materiały dodatkowe do spawania, spawanie w praktyce, oznaczenie i wymiarowanie spoin, metody przygotowania złączy do spawania, kwalifikacja spawaczy. Szkolenie zakończone egzaminem w IS w Gliwicach oraz wydaniem świadectwa egzaminu kwalifikacyjnego spawacza (certyfikat) i wpisem do książki wydanej przez IS w Gliwicach.

Spawacz metodą MAG – 152 godz., klasyfikacja materiałów niezbędnych do spawania, materiały dodatkowe do spawania stali nierdzewnych, metody spawania, budowa i użytkowanie urządzeń przeznaczonych do spawania, zasady bezpiecznej pracy podczas spawania, pozycje spawania, obróbka powierzchowna spoin, kontrola parametrów spawania. Szkolenie zakończone egzaminem w IS w Gliwicach oraz wydaniem świadectwa egzaminu kwalifikacyjnego spawacza (certyfikat) i wpisem do książki wydanej przez IS w Gliwicach.

Kadry i płace – 152 godz., Kodeks Pracy, ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, Płatnik, KP Symfonia lub KP Raks. Egzamin i certyfikat VCC.
HARMONOGRAM – KADRY I PŁACE (do pobrania plik PDF)

Pracownik biurowy – 152 godz., organizowanie pracy biura, organizacja obiegu dokumentów, przepływ informacji, obsługa urządzeń biurowych, wzory pism w sprawach cywilnych, karnych, administracyjnych, prowadzenie korespondencji, obsługa komputera (Pakiet Office: MS Word, MS Excel, Internet, MS Power Point). Egzamin i certyfikat VCC.
HARMONOGRAM – PRACOWNIK BIUROWY (plik PDF)

Księgowość – 152 godz., rachunkowość, formy opodatkowania, dokumenty księgowe, ewidencje księgowe, PIT, CIT, VAT, sprawozdania finansowe, FK Symfonia lub FK RAKS. Egzamin i certyfikat VCC.
HARMONOGRAM – KSIĘGOWOŚĆ (plik PDF)

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu – 152 godz., techniki sprzedaży, komunikacja interpersonalna w firmie, profesjonalna obsługa klienta i gościa w firmie, źródła i sposoby pozyskiwania klientów, dokumentacja handlowa, podstawy marketingu, wizerunek i wiarygodność firmy i produktu, strategie marketingowe firmy, komunikacja i wywieranie wpływu, badania marketingowe, PR jako element strategii marketingowej firmy, psychologia zachowań i decyzje konsumentów, pozycjonowanie oferty handlowej i segregacja rynku, zasady budowania planu marketingowego, prezentowanie planu marketingowego. Egzamin i certyfikat VCC.
HARMONOGRAM – SPECJALISTA ds. SPRZEDAŻY I MARKETINGU (plik PDF)

Staż zawodowy – 3 miesięczny, na stanowisku powiązanym z ukończonym szkoleniem zawodowym, w wybranych przedsiębiorstwach.

Biuro Projektu:
ul. Kościuszki 25 lok. 7
64-800 Chodzież
tel.:511 730 576, 500 241 501
e-mail: mlodoscikompetencje@wp.pl