Projekt „To idzie młodość i kompetencje!”
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Priorytet: I. Osoby młode na rynku pracy
Działanie: 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy
Poddziałanie: 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie obejmuje:
Część A: Usługę przygotowania, dostarczania i podania posiłków na szkolenie zawodowe „Pracownik biurowy”, „Kadry i płace” oraz „Księgowość na terenie Chodzieży w terminie: maj – lipiec 2017 r., dla trzech grup max. 15-osobowych, w tym osób z niepełnosprawnościami, przez 19 dni każda grupa, razem 855 porcji.
Część B: Usługę przygotowania, dostarczania i podania posiłków na szkolenie zawodowe „Specjalista ds. sprzedaży i marketingu” w Kobylcu, w terminie: maj – lipiec 2017 r., dla grupy max. 15- osobowych, w tym osób z niepełnosprawnościami, przez 19 dni grupa, razem 285 porcji.
Całościowe zapytanie z jednym załącznikiem do ściągnięcia jak niżej
Zapytanie cenowe (dokument PDF)
Dodano dnia 19.05.2017 r.
ZAPYTANIE CENOWE – rozeznanie rynku
W związku z realizowanym projektem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa: I. Osoby młode na rynku pracy, Działanie: 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie: 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwą „To idzie młodość i kompetencje!”, Instytut Szkoleo „INNOVUM” D.Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. kierując się zasadą bezstronności, konkurencyjności i obiektywizmu, a także efektywnego zarządzania finansami kieruje zapytanie o przedstawienie oferty cenowej na usługę cateringową.
Zamówienie obejmuje:
Część A: Usługę przygotowania, dostarczania i podania posiłków na szkolenie „Szkolenie z nabywania kompetencji społecznych (indywidualnych, interpersonalnych, psychospołecznych)” na terenie Chodzieży w terminie: maj/czerwiec 2017 r., dla trzech grup max. 15-osobowych, w tym osób z niepełno sprawnościami, przez 5 dni każda grupa, razem 225 porcji.
Część B: Usługę przygotowania, dostarczania i podania posiłków na „Szkolenie z nabywania kompetencji społecznych (indywidualnych, interpersonalnych, psychospołecznych)” na terenie powiatu wągrowieckiego w terminie: maj/czerwiec 2017 r., dla dwóch grup max. 15- osobowych, w tym osób z niepełno sprawnościami, przez 5 dni każda grupa, razem 150 porcji.
Część C: Usługę przygotowania, dostarczania i podania posiłków na „Szkolenie z nabywania kompetencji społecznych (indywidualnych, interpersonalnych, psychospołecznych)” na terenie Piły w terminie: maj/czerwiec 2017 r., dla grupy max. 15- osobowych, w tym dla osób z niepełno sprawnościami, przez 5 dni, razem 75 porcji.
Kompletne zapytanie z załącznikiem do pobrania poniżej
Zapytanie cenowe (dokument PDF)
Dodano dnia 24.04.2017 r.
INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA nr 1/POWR/SZ/2017/TIMK
Informacja o wynikach postępowania nr 1/POWR/SZ/2017/TIMK z dnia 08.03.2017 przeprowadzonego w trybie zasady konkurencyjności, dot. zamówienia na usługę najmu sal na indywidualne doradztwo zawodowe, pośrednictwo pracy i poradnictwo psychologiczne.
W postępowaniu wyłoniono następujących wykonawców:
1. Usługi Księgowe i Szkoleniowe MGO -EXPERT Magdalena Górna – Orczykowska
2. S&R Centrum Doradztwa Finansowego i Szkoleń
Dodano dnia 20.03.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/POWR/SZ/2017/TIMK
w ramach projektu pt. „To idzie młodość i kompetencje!”
POWR.01.02.01-30-0153/15
Przedmiotem zamówienia są następujące usługi:
Część A: zamówienia na usługę najmu sal na Identyfikację potrzeb oraz diagnozowanie możliwości w zakresie doskonalenia zawodowego, w tym identyfikację stopnia oddalenia od rynku pracy, IPD Uczestników projektu, w tym osób niepełnosprawnych,
Część B: zamówienia na usługę najmu sal na pośrednictwo pracy dla Uczestników projektu, w tym osób niepełnosprawnych,
Część C: zamówienie na usługę najmu sal na poradnictwo psychologiczne dla Uczestników projektu, w tym osób niepełnosprawnych.
Całe zapytanie z załącznikami do pobrania poniżej
TUTAJ wersja PDF (Adobe Acrobat)
Dodano dnia 08.03.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/POWR/IPD/2017/TIMK
w ramach projektu pt. „To idzie młodość i kompetencje!”
POWR.01.02.01-30-0153/15
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa Identyfikacji potrzeb oraz diagnozowania możliwości w zakresie doskonalenia zawodowego, w tym identyfikacja stopnia oddalenia od rynku pracy, IPD dla 120 Uczestników/Uczestniczek projektu o statusie NEET zamieszkałych w subregionie pilskim (powiaty: złotowski, pilski, chodzieski, wągrowiecki, czarnkowsko – trzcianecki).
Kompletna oferta z załącznikami wewnątrz do ściągnięcia jak niżej:
TUTAJ wersja PDF (Adobe Acrobat)
Dodano dnia 08.03.2017 r.
CARGA Sp. z o. o. w partnerstwie z Fundacją na rzecz integracji zawodowej, społecznej oraz rozwoju przedsiębiorczości VIA oraz Instytutem Szkoleń INNOVUM D. Didiuk i M. Wasilewski Spółka Jawna, w okresie od dnia 01.02.2017 roku do dnia 31.01.2018 roku realizuje projekt „To idzie młodość i kompetencje!”współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet: I. Osoby młode na rynku pracy, Działanie: 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie: 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano dnia 02.01.2017 r.
Projekt „To idzie młodość i kompetencje!” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet: I. Osoby młode na rynku pracy, Działanie: 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie: 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Okres realizacji: 01.02.2017 – 31.01.2018
Grupa docelowa: W Projekcie weźmie udział 120 osób, w tym 70 kobiet i 50 mężczyzn, spełniających kryteria rekrutacyjne:
FORMALNE – obowiązkowe:
– 3 pkt.,
Ścieżka wsparcia Uczestników Projektu
Uczestnikom Projektu zapewniamy:
Rekrutacja Uczestników Projektu będzie prowadzona przez Specjalistę ds. Rekrutacji w terminie 02.2017 – 05.2017,
w biurze projektu i na obszarze projektu.
Etapy rekrutacji:
Dokumenty do pobrania:
– formularz zgłoszeniowy do pobrania w formacie DOC TUTAJ WORD
lub w Adobe Acrobat TUTAJ PDF
Spawacz metodą MIG – 152 godz., spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi, zastosowanie elektryczności do spawania łukowego, urządzenia spawalnicze, BHP, bezpieczna praca na hali produkcyjnej, materiały dodatkowe do spawania, spawanie w praktyce, oznaczenie i wymiarowanie spoin, metody przygotowania złączy do spawania, kwalifikacja spawaczy. Szkolenie zakończone egzaminem w IS w Gliwicach oraz wydaniem świadectwa egzaminu kwalifikacyjnego spawacza (certyfikat) i wpisem do książki wydanej przez IS w Gliwicach.
Spawacz metodą MAG – 152 godz., klasyfikacja materiałów niezbędnych do spawania, materiały dodatkowe do spawania stali nierdzewnych, metody spawania, budowa i użytkowanie urządzeń przeznaczonych do spawania, zasady bezpiecznej pracy podczas spawania, pozycje spawania, obróbka powierzchowna spoin, kontrola parametrów spawania. Szkolenie zakończone egzaminem w IS w Gliwicach oraz wydaniem świadectwa egzaminu kwalifikacyjnego spawacza (certyfikat) i wpisem do książki wydanej przez IS w Gliwicach.
Kadry i płace – 152 godz., Kodeks Pracy, ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, Płatnik, KP Symfonia lub KP Raks. Egzamin i certyfikat VCC.
HARMONOGRAM – KADRY I PŁACE (do pobrania plik PDF)
Pracownik biurowy – 152 godz., organizowanie pracy biura, organizacja obiegu dokumentów, przepływ informacji, obsługa urządzeń biurowych, wzory pism w sprawach cywilnych, karnych, administracyjnych, prowadzenie korespondencji, obsługa komputera (Pakiet Office: MS Word, MS Excel, Internet, MS Power Point). Egzamin i certyfikat VCC.
HARMONOGRAM – PRACOWNIK BIUROWY (plik PDF)
Księgowość – 152 godz., rachunkowość, formy opodatkowania, dokumenty księgowe, ewidencje księgowe, PIT, CIT, VAT, sprawozdania finansowe, FK Symfonia lub FK RAKS. Egzamin i certyfikat VCC.
HARMONOGRAM – KSIĘGOWOŚĆ (plik PDF)
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu – 152 godz., techniki sprzedaży, komunikacja interpersonalna w firmie, profesjonalna obsługa klienta i gościa w firmie, źródła i sposoby pozyskiwania klientów, dokumentacja handlowa, podstawy marketingu, wizerunek i wiarygodność firmy i produktu, strategie marketingowe firmy, komunikacja i wywieranie wpływu, badania marketingowe, PR jako element strategii marketingowej firmy, psychologia zachowań i decyzje konsumentów, pozycjonowanie oferty handlowej i segregacja rynku, zasady budowania planu marketingowego, prezentowanie planu marketingowego. Egzamin i certyfikat VCC.
HARMONOGRAM – SPECJALISTA ds. SPRZEDAŻY I MARKETINGU (plik PDF)
Staż zawodowy – 3 miesięczny, na stanowisku powiązanym z ukończonym szkoleniem zawodowym, w wybranych przedsiębiorstwach.
Biuro Projektu:
ul. Kościuszki 25 lok. 7
64-800 Chodzież
tel.:511 730 576, 500 241 501
e-mail: mlodoscikompetencje@wp.pl